Monday, July 16, 2007

El Khaled no sap que vol fer...(pero es que ni idea)




De nou amb tots vosaltres. Aswan continua tenint l'encant de ciutat provinciana... Te alguna cosa especial. Ahir vam fer el primer casament de l'estiu: sense menjar ni bebercio. Vaya!!! El Hamamala ens va liar per anar-hi; ens va prometre que no tornariem tard pero nosaltres sabem que a les 3 de la matinada estavem remant pel Nil cami a casa. Jo, el Ramon, es va oferir per educacio a portar la barca cami de tornada despres de la primera catarata. Ho vaig per educacio pero ell s'ho va prendre al peu de la lletra. El mes fotut es que sembla tope de facil pero donc paraula i testimoni que es una putada.
Aquest mati hem anat a recollir un premi amb el Khaled de l'asociacio local; hi havia el governador d'Aswan (un militar amb una cara de corrupta...que pa que). Estavem cansats i despres del toston de la recollida de premi hem anat a dormir quatre horetes mes. Tarda relax, el Hamamala ha vingut a fer la visiteta i, tot i que els temes de conversa no son profunds, estem comodes i riem. Parla quatre paraules d'espanyol, sis d'angles i, si afegim el nostre nivell d'arab, hi ha un popurri interessant. El que son les coses, ens entenem.
Despres de voltar per Aswan i haver-nos intentat cobrar 35 lliures per dos draps de cuina estem a un ciber. El noi que el porta es enrotllat i tinc la impressio que te el negoci per passar-s'ho be i lligar per internet. Te una novia mexicana i m'ha fet pronunciar "te quiero mucho", "te amo". No li veig futur a la relacio pero ell es un tio legal.
Aviat tornarem a la illa, si no ens kedarem sense ferry. Fins molt aviat.

1 comment:

ROSER said...

Ei bonics, el primer dia no vaig poder enviar comentaris, per un problema d'internet. Ahir no teniem conexió i vaig trucar i em van dir que "era d'ells", per tant aprofito l'ordinador de la feina per fer quatre lletretes.
Aviso que jo de remar poc i malament, encara que m'agrada. "Mi Josep Mª" ho fa molt be, però no crec que pugui per l'esquena, o sigui Ramon que ho tens cru perque Conxita tampoc crec que ho pugui fer pels genolls i Josep fuma i es cansa molt (jeje).
Vaig a treballar una mica, potser despres escriure una mica més.